domingo, 16 de enero de 2011



*
Ser rara. Excentrica. Riure. Dir parides. Riure quan ningú més li veu la gràcia. Seguir rient. Mirar amb aquells ulls de "sóc diferent i m'agrada ser-ho". Ara voler ser igual que tothom. Intentar-ho. Riure, i veure que no puc ser-ho. Rara? Si, rara. Rarísima. Riallera. Comprensiva. Boja. Locura. Amor. Si? si. Sóc tota amor. He nascut per donar amor? Pot ésser. Nomes vull estimar. Riure. I estimar. Vida. Vida sense amor? No. Impossible. Blanca. Sóc blanc. Per mi el color del amor és el blanc. Perquè vermell? No, no. Vermell mai. El vermell fa mal. El vermell crida. Perquè crides? Shhht. Silenci. Blanc. Somriures càlids. Calma. Blanc, verd i blau. Turquesa? Siiiii. M'encanta. Però vermell no eh! Vermell mai. Ets vermell ara? No, tu ets... Gris. Amb un toc de marró canela. I la canela m'encanta, pero el gris em fa por. Es trist, em fa estar trista. El gris m'apaga, el vermell m'estressa. Perquè no vols ser blanc? D'acord. Riure. Ser rara. Rara amb tu? No. Ara rara sola. Rara acompanyada. Rara per sempre. I feliç, molt feliç.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Blog Archive