sábado, 18 de abril de 2009

18

18 d’Abril del 2009

15 anys et poden semblar poc. Per a mi 15 anys en son una eternitat. He pogut ser present en l’últim any de la teva vida. Potser l'any amb més canvis que he tingut fins ara. Aquests poc temps, ha sigut la etapa més plena d'amor que mai he experimentat. Cada dia, al veure’t, que em regalessis un somriure per mi ja era prou per poder somriure, veure’t, i saber que hi eres encara al meu costat, em feia sentir plena i amb la confiança que encara tenia una d'aquelles raons per seguir vivint. Ets el noi mes important a la meva vida, i crec que ho saps. Aquell primer amor que em va fer respirar tant temps, va canviar la meva forma de ser, i em va ensenyar a estimar, que jo crec que es el sentiment més important que hi ha a la vida. Els nostres camins es van ajuntar, i sé
que tantes coses ens han unit, que mai cap dels dos podríem oblidar-nos. Estimar-te ha sigut el fet que més feliç m'ha fet mai. Tampoc vull treure-li importància al simple fet de que siguem amics, perquè tenir-te a tu, com el que sigui, em fa contenta. T'agraeixo cada abraçada que m'has pogut donar, cada petó, cada somriure, cada broma per fer-me riure, cada estona recolzats l'un en l'altre, cada segon que he pogut viure sabent que existies. T'agraeixo que sempre em facis sentir estimada, apreciada, valorada, i especial. Tan tu com jo sabem que l’amistat que podem tenir, mai serà aquella de només amics, perquè el passat afecta en el futur, però se que rés impedirà que ens seguim tenint l'un a l'altre durant molts i molts anys, sigui de la forma que sigui. Saps que encara que de vegades, la meva forma d'expressar-te que t'estimo, no sigui.. no se, la més adequada, ja saps com sóc, i que en el fons si em mires als ulls sabràs que hi amago tant amor, que fins i tot em costa demostrar-lo. Sé que potser no es just que et digui sempre tot quan es tracta de fer cartes, però més difícil cara a cara demostrar-te que sense tu no se que faria. Rés ha sigut prou difícil des de que et tinc amb mi, perquè hi ets al meu costat, sigui com sigui, sempre intentant que somrigui. I per mi, tingues clar, que cap altre fet em podrà fer més feliç que, que tu siguis feliç. Estaré al teu costat quan ploris i quan riguis, quan somiïs i quan visquis, sempre demostrant-te que hi serè quan em necessitis. M'encantaria poder transmetin-te el que ets per mi, i que entenguessis el significat de la teva presencia al meu voltant, però se’m fa difícil. Amb el teu amor he après a respirar, només puc ser feliç, mentre et tingui a prop meu. T'estimo molt petit, sempre em tindràs al teu costat.

Feliç aniversari Alejo!

Carla.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Blog Archive